niedziela, 19 sierpnia 2018

Protokół z 8 Rady Drużyny 2018

Protokół z 8 Rady Drużyny z dnia 19 sierpnia 2018 roku

Poruszane tematy:
    1. Plan Pracy Drużyny na rok 2018/2019
    2. Obóz w 2019 roku
    3. Pierwsza zbiórka drużyny we wrześniu
    4. Biwak szkoleniowy Zastępu Zastępowych
    5. Najbliższe wydatki drużyny
    6. Nabór do drużyny
    Obecni:
    • drużynowy Tomasz Zgórski
    • przyboczna Nikola Podejma
    • zastępowa Dominika Podejma
    • zastępowy Łukasz Kawalec
    • zastępowy Oliwier Stępniak
    • kwatermistrz Igor Rybicki
    Tematy i podjęte uchwały:
    1. Rada Drużyny rozpoczęła pracę nad Planami Pracy:
      - uchwaliła cel drużyny na kolejny rok. Celem naszej drużyny ma być: "wyjazd jak największej ilości członków drużyny na obóz harcerski (drużyny)".
      - zobligowała też Zastępowych do podania - "czego chcą nauczyć swoich harcerzy?" i jakie zbiórki oraz zajęcia chcieliby zrobić w nadchodzącym roku harcerskim. Reszta członków Rady Drużyny też ma podać - "czego by chcieli nauczyć harcerzy z drużyny i jakie zbiórki oraz zajęcia chcieli by zrobić?".
      Na propozycje drużynowy czeka do 26 sierpnia 2018 roku.
      - uchwaliła zamierzenie "nauczenie minimum 10 piosenek harcerskich"
    2. Na 2019 rok zgodnie z wcześniejszą uchwałą planowany był obóz do Norwegii. Jednak większość Rady Drużyny zmieniła tą uchwałę i zadecydowała iż kolejny obóz odbędzie się w Polsce lub w Czeskiej Republice (bliżej miejsca działania naszej drużyny). Decyzję swą większość Rady Drużyny uzasadniła tym iż liczy na to, że na taki obóz pojedzie znacznie więcej osób, niż od Norwegii. 
    3. Rada drużyny ze względu na urlop dh. drużynowego ustaliła iż pierwsza zbiórka harcerzy z naszej drużyny odbędzie się dopiero 18 września 2018 roku o godzinie 17:00 i będzie to zbiórka drużyny.
    4. Wstępnie Rada Drużyny ustaliła termin biwaku Zastępu Zastępowych na 5-7 października 2018. Miejsce i koszt biwaku zostanie podany na kolejnej Radzie Drużyny która odbędzie się we wrześniu.
    5. Rada Drużyny podjęła decyzję o:
      - zakupie apteczki na stan drużyny - za jej załatwienie odpowiedzialny jest dh. Łukasz Kawalec
      - zakupie kroniki -
      - wyrobienia proporca drużyny
      również po ówczesnym podaniu kosztów i akceptacji przez większość członków Rady Drużyny:
      - wyrobienie wizytówek na budynek Szkoły Podstawowej nr 19 (siedziby naszej drużyny)
      - zakup plakietek imiennych dla członków Rady Drużyny - za ich załatwienie odpowiedzialny jest dh. Oliwier Stępniak
    6. Rada Drużyny zadecydowała iż nabór do drużyny odbędzie się we wrześniu przed zbiórkami zastępów, czyli w jakimś dniu występującym od 19 do 24 września 2018 roku. 
    Podpisy uczestników